Úvodní strana

Hlavní navigační menu

Úvodní strana
STŘEDNÍ ŠKOLA

Hlavní navigační menu

AKCE STŘEDNÍ ŠKOLY

Hlavní navigační menu

MISTROVSKÁ ŠKOLA

Hlavní navigační menu

KONTAKTNÍ INFORMACE

Hlavní navigační menu

ODKAZY



Střední školy

TOPlist


QR


Informace o škole

Jsme soukromá střední škola. Studium oboru 82-41-M/05 Grafický design - Školní vzdělávací programy BRANDING FLORISTIKY a BRANDING DESIGN je 4 leté, zakončené maturitní zkouškou. Naši studenti mají možnost ubytování na internátě, nebo v soukromí. Školné v současné době činí 1000,- Kč měsíčně (t.j. 10 000,- Kč za školní rok).

Studenti školy

Studenti se ve BRANDINGU FLORISTIKY naučí poskytovat profesionální služby floristického designu z oblasti projektování a realizace instalací a expozic s využitím florálních i neflorálních materiálů. V praxi se naučí sestavovat instalace, výzdoby interiéru, florální dekorace, prezentovat na veřejnosti, tvořit výstavy, používat výpočetní techniku, aplikovat poznatky z ekonomiky, psychologie i managementu.

Budou umět aranžovat florální i neflorální materiál pro různé příležitosti, mezi které počítáme svatby, křtiny, plesy, oficiální setkání na různých úrovních, výzdobu kostelů, divadel, výstavních expozic, firem atd.

V uplynulých čtyřech letech došlo k výrazné profilaci naší střední školy na floristický design. V takovéto podobě má toto studium naše škola jako jediná v republice. Pro další rozvoj floristiky jsme na škole vytvořili studijní osnovy na úrovni vyšší školy. Jako základní jsme již vytvořili vlastní učebnici Floristiký design. Je to jediná učebnice Floristického designu s takovým rozsahem studijní látky, která by odpovídala zvyšujícím se nárokům oboru a je základním studijním materiálem pro studenty střední a vyšší floristické školy. Na naší škole zajišťujeme (i pro absolventy) systém dalšího vzdělávání a inovační kurzy v oboru.

Postupný útlum zahradnické výroby v naší zemi znevýhodňuje absolventy klasických studijních a učebních oborů zahradnických, které jsou zaměřeny zejména na výrobu a pěstování. Pěstování květin v našich podmínkách se stává náročnější, než je dovoz ze zahraničí. Výroba zůstává v zelinářství a ovocnářství. V praxi se tak rychleji rozvíjí spotřební směr - floristický design a obchod. Naši absolventi studují na vysokých školách, ale hlavně samostatně podnikají ve floristickém designu, jsou majitelé agentur , nebo spolumajitelé obchodů a nebo pracují jako zaměstnanci různých podnicích apod. Naše škola má kapacitu 200 studentů denního studia.

BRANDING DESIGN se zaměřuje na využití estetiky, písma, kresby, počítačové grafiky, fotografie a psychologie v oblasti propagace, marketingu, public relations, reklamy a prodeje. Branding design rozšiřuje u zákazníků pochopení a porozumění pro značku - brand.

Branding designér tvoří vizuální konstrukční prvky na propagaci značky, firmy, výrobku, služby, společnosti, instituce. Navrhuje a sestavuje například loga, stylizované aspekty značky. Zabývá se tvorbou vizuálních manuálů, logotypů a logomanuálů (jak správně používat logo, co je nesprávné použití, přesné stanovení barev podle vzorníku Pantone, CMYK, RGB), tvoří návrhy na reklamy a potisky na osobní auta, nákladní auta, autobusy, návrhy na obaly výrobků (průmyslový design), CD, DVD apod, corporate design, návrhy na jednotný vizuální styl firem a společností, vizuální grafický styl včetně užití loga všech firemních médií, hlavičkového papíru, reklamních předmětů, plakátů, webových stránkách, vizitek, signmaking (naváděcí a značící systémy) a podobně.

Žáky do studia přijímáme z celé republiky. Ubytování zajišťujeme v domovech mládeže a na privátech.

Střední škola vizuální tvorby s.r.o. poskytuje čtyřleté maturitní vzdělání v oboru Grafický design, zaměřeném na Branding floristiky a Branding design jako jediná v ČR.

Z našich poznatků vyplynula potřeba nahradit stávající název školy "Floristická střední škola", který plně nezohledňoval náplň studia. Nový název STŘEDNÍ ŠKOLA VIZUÁLNÍ TVORBY (platný od 1. prosince 2012) celkově vystihuje obsah a odpovídá vzdělávání na škole. Odborným základem vzdělávání je estetika a její využití při vlastní tvorbě vizuálních instalací a grafických prací jak s florálním či neflorálním materiálem, tak prostřednictvím počítačové grafiky a brandingu.

Certifikáty

Organizace školy od roku 2006 využívá systému řízení jakosti dle normy ISO 9001 a získala Certifikáty CQS 2010/2013 a IQNet CZ - 2010/2013.

Naší hlavní činností je výchovně vzdělávací proces, který pro lepší řízení členíme do dalších podprocesů. Systém managementu jakosti nám umožňuje poskytovat služby v oblasti vzdělávání na stále vyšší a kvalitnější úrovni.

Současně jsme od roku 2007 držiteli Zlatého certifikátu kvality Sdružení soukromých škol Čech, Moravy a Slezska.

CQS Certifikát IQNET Certifikát Zlatý Certifikát

Platba školného

Při platbě školného bankovním převodem:

  • Číslo bankovního účtu: 27-2041020277/0100
  • Variabilní symbol: rodné číslo studenta

Úřední deska

Úřední deska